Ultima actualizare: aprilie 2025

POLITICĂ DE ANULARE ȘI RESTITUIRE                                                   

Ultima actualizare aprilie 2025

  1. Fundația Notar 2006

Fundația Notar 2006 este organizatie neguvernamentala, cu personalitate juridica, are sediul în Bucuresti, sector 1, Str. Știrbei Vodă nr. 58, et. 4, biroul 4, cod de inregistrare fiscala 19661135, și este denumita in continuare „Fundația”.

Fundația are ca unic membru fondator Camera Notarilor Publici București.

Fundația publică pe website: https://fundatianotar2006.cnpb.ro  (Site) datele de identificare si contractare complete si corecte.

Utilizatorul este orice persoana fizica care acceseaza Site-ul, care a acceptat termenii şi conditiile de utilizare ale Site-ului, care interacționează sub orice formă cu Fundația și care a efectuat o plată către Fundație.

Datele de contact ale Fundației sunt:

-e-mail, la adresa: fundatiacnpb@cnpb.ro

-corespondenta postala: Bucuresti, Sector 1, Str. Știrbei Vodă nr. 58, et. 4, biroul 4.

Această Politică de Anulare descrie condițiile în care Utilizatorul poate anula donațiile efectuate către Fundație sau solicita restituirea taxei de participare la evenimentele și acțiunile organizate de Fundație.

Vă rugăm să citiți cu atenție această politică înainte de face o donație sau de a plăti taxa de participare la un eveniment al Fundației.

  1. Donațiile
  • Informațiile despre plața donației către Fundație se pot oferi donatorilor după cel mult 24 de ore de la data plății.
  • Donațiile, potrivit Codului Civil, sunt irevocabile, astfel că acestea pot fi revocate (i) în situația în care Fundația nu își îndeplinește obligațiile privind acțiunea caritabilă pentru care a organizat strângerea de fonduri la care a donat Utilizatorul și (ii) în caz de eroare a Utilizatorului la completarea sumei donate (ex: a tastat un zero în plus). Revocarea donației se face la solicitarea scrisă a donatorului adresată Fundației.
  • În cazul returnării donației, Fundația va returna Donatorului, prin aceeași metodă prin care a fost făcută donația, contravaloarea donației făcute, mai puțin a eventualelor taxe de procesare ale platformei de plată, dacă este cazul.

 

  1. Taxa de participare
  • Anularea înscrierii la un eveniment (Anularea) este posibilă doar în conformitate cu termenii specificați în această politică și în condițiile indicate în momentul înscrierii.
  • Pentru a solicita anularea, Utilizatorul va notifica Fundația în scris, prin mijloacele de comunicare enunțate mai sus.
  • Data primirii notificării de anulare de către Fundație va fi considerată data oficială a cererii de anulare.
  • Utilizatorul poate anula înscrierea fără costuri suplimentare în termen de 7 zile calendaristice de la data înscrierii, cu condiția ca anularea să fie solicitată cu cel puțin 14 zile calendaristice înainte de data începerii evenimentului. În acest caz, suma plătită va fi rambursată integral, mai puțin eventualele taxe de procesare ale platformei de plată (dacă este cazul). Dacă anularea este solicitată cu mai puțin de 14 zile calendaristice înainte de data evenimentului, Utilizatorul nu va fi eligibil pentru rambursare, cu excepția cazurilor specificate la punctul 2.3. În cazul în care un Utilizator nu participă la eveniment fără a notifica în prealabil Fundația, nu se va acorda nicio rambursare. Totodată, Utilizatorul poate anula înscrierea în cazuri excepționale (de exemplu, probleme medicale grave), și poate solicita o rambursare parțială chiar dacă termenul standard de 14 zile a expirat. Aceste cereri vor fi evaluate de Operator de la caz la caz, pe baza documentelor justificative furnizate (de exemplu, certificate medicale).
  • Fundația poate anula un eveniment din motive care nu depind de Fundație/Utilizator (de exemplu, forță majoră, număr insuficient de participanți sau alte circumstanțe neprevăzute). Utilizatorul va fi notificat prin e-mail sau telefon și va avea dreptul la rambursarea integrală a sumelor plătite pentru înscriere, în termen de 14 zile calendaristice de la data notificării anulării.

 

4. Procesul de Rambursare

  • Rambursările aprobate vor fi procesate în termen de 14 zile calendaristice de la data aprobării cererii de revocare/anulare.
  • Sumele vor fi returnate utilizând aceeași metodă de plată folosită la înscriere.
  • Taxele de procesare ale platformelor de plată nu sunt rambursabile.

 

5. Clauze Finale

Părțile nu sunt responsabile pentru neîndeplinirea obligațiilor cauzate de circumstanțe de forță majoră, cum ar fi dezastre naturale, restricții guvernamentale, pandemii sau alte evenimente imprevizibile.

Fundația își rezervă dreptul de a modifica această Politică de Anulare în orice moment.

Modificările vor fi publicate pe Site, iar Utilizatorul este rugat să verifice periodic această pagină.

Orice modificări intră în vigoare la data publicării, dar nu vor afecta plățile efectuate anterior, cu excepția cazurilor în care Utilizatorul este notificat în prealabil.